شنبه - چهارشنبه 8 تا 18

آموزش نصب دستگاه خانگی

نصب دستگاه خانگی

یکی از بخش‌هایی که در قسمت خدمات و پشتیبانی وب‌سایت بهرشد در نظر گرفته شده است، آموزش نصب دستگاه رسوب‌زدای خانگی است. البته همان‌طور که در بخش‌های دیگر اشاره کرده‌ایم تحویل و نصب دستگاه‌های رسوب‌زدای تولید شده توسط ما برای مشتریانمان رایگان است اما در برخی از موارد، افراد ترجیح می‌دهند که خود این دستگاه را نصب نمایند.

به همین منظور و برای احترام به حق انتخاب مشتریان خود، در این بخش با استفاده از ویدئوهای آموزشی نحوه نصب و استفاده از دستگاه رسوب‌زدای خانگی را توضیح داده‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با تماشای این ویدئوها به راحتی دستگاه خریداری شده را در مکان مناسبی از منزل خود راه‌اندازی کنید.

پکیج این محصول شامل دستگاه اصلی، چهار سری بوبین یا کمربند پلاستیکی به همراه سیم‌های رابط، بست پلاستیکی و پیچ و رول‌پلاک است. دستگاه اصلی را باید نزدیک آب گرمکن یا پکیج منزل به دیوار پیج کرد یا این‌که با استفاده از بست‌های پلاستیکی آن را به شیلنگ‌های فلزی زیر آبگرمکن وصل کرد.

در مرحله بعد بوبین‌ها را با استفاده از بست پلاستیکی به دور لوله‌ی آب ورود به آبگرمکن یا پکیج می‌بندیم. اگر دستگاه را به منظور رسوب‌زدایی از آبگرمکن خریداری کرده‌اید باید بوبین‌ها را در مسیر آب سرد ورودی به آن نصب کنیم.

نصب دستگاه خانگی

برای نصب دستگاه روی پکیج باید دو سری از بوبین‌ها را روی لوله آب سرد ورودی به آن و دو سری دیگر از آن‌ها روی لوله آب «سیرکوله» یا آب گرم رادیاتور نصب کرد.

هر بوبین سیم‌های خروجی‌ای دارد که باید آن‌ها را به دستگاه اصلی متصل نمود. سیم‌های قرمز به خروجی‌های قرمز رنگ دستگاه و سیم‌های مشکی به خروجی‌های مشکی ‌رنگ دستگاه وصل می‌شوند.

در ضمن باید دقت داشت که این دستگاه باید در مکانی نصب شود که در معرض آب و نشتی آن نبوده و همچنین ضربه‌های فیزیکی نیز به آن وارد نشود.

هنگامی که چراغ قرمز روی دستگاه روشن است به این معناست که برق در این دستگاه جریان دارد و روشن بودن چراغ سبز به معنای ارسال سیگنال از دستگاه به بوبین‌ها است.