شنبه - چهارشنبه 8 تا 18

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت بهرشد موارد متعددی را شامل می‌شود که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. از جمله خدمات اصلی‌ای که مشتری بعد از خریداری دستگاه رسوب‌زدا از بهرشد دریافت می‌کند، گارانتی 10 ساله محصولات ما است. لازم به ذکر است که در کنار این گارانتی، بهرشد وارانتی 1 ساله را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. همچنین باید گفت که گارانتی و وارانتی بهرشد شامل تمامی محصولات تولیدی این شرکت می‌شود.

از جمله این محصولات باید به رسوب‌زدای خانگی اشاره کرد. رسوب‌زدای صنعتیِ مختص تجهیزات سرمایشی و رسوب‌زدای صنعتی مختص تجهیزات گرمایشی نیز دیگر محصول ما هستند که همراه با گارانتی و وارانتی عرضه می‌َشوند. محصول دیگر بهرشد دستگاه آبساز live است که با تبدیل آب سنگین به آب سبک و کاستن از سختی آب، در منازل کاربرد فراوانی دارد. دستگاه آبساز و دستگاه آر اند دی یا همان دستگاه تولیدکننده ازن به عنوان دیگر تولیدات مجموعه ما، همراه با گارانتی و وارانتی معتبر به مشتریان محترم ارائه می‌َشوند.

خدمات پس از فروش

خدمات و پشتیبانیِ بعد از فروش شرکت ما به طور مستمر و دوره‌ای در طول سال اول انجام خواهند شد. همچنین طبق گارانتی ارائه شده در طول سالِ اولی که مصرف‌کننده از این دستگاه‌ها استفاده می‌کند، در صورتی که اختلالی در کار آن مشاهده شود، بهرشد تعویض رایگان دستگاه رسوب‌زدا را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

دیگر خدمتی که برای مشتریانمان در نظر گرفته‌ایم تحویل رایگان دستگاه در مکان مد نظر مشتریان محترم است. علاوه بر تحویل رایگان، در صورتی که خریدار درخواست داشته باشد کارشناسان بهرشد به محل اعزام شده و کار نصب این دستگاه رسوب‌زدا را به صورت کاملاً رایگان برای خریدار انجام می‌دهند.

در ضمن باید اشاره کرد از آنجایی که گارانتی 10 ساله بهرشد همراه محصولات است، اگر در طول 10 سال اول استفاده از این دستگاه، تجهیزات نیاز به تعمیر داشته باشند و این تعمیرات از شمول گارانتی خارج باشد، مجموعه ما با کمترین هزینه این کار را به انجام خواهد رساند.

خدمات پس از فروش بهرشد همواره در خدمت مشتریان است.