شنبه - چهارشنبه 8 تا 18

خرید و فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی

فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی

فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی یکی از واجبات و ملزومات سیستم‌های تأسیساتی است. از بین بردن رسوب‌ها نقش مهمی در کاکرد و بازدهی سیستم گرمایش یا سرمایش خواهد داشت. مطلب اصلی این مقاله پیرامون فروش رسوب گیر الکترومغناطیسی یا همان رسوب زدای الکترومغناطیسی است. ضمن توضیح مختصری درباره نحوه عملکرد دستگاه، اطلاعاتی پیرامون طول عمر سختی گیر الکترومغناطیسی نیز در اختیار شما مخاطب گرامی قرار خواهیم داد. علاوه بر این با مراجعه به بخش فروشگاه سایت بهرشد می‌توانید از قیمت انواع دستگاه‌های شرکت بهرشد، متناسب با نوع استفاده خود، مطلع شوید. دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت مهندسی الکترونیک بهرشد، برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی هستند. منظور از مصارف خانگی بهره‌گیری از دستگاه رسوب زدای الکترومغاطیسی بهرشد در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری با هر سطح کاربری است. از آنجایی که دستگاه رسوب زدای الکترونیکی بهرشد تولید خود شرکت بهرشد است، لذا متناسب با حجم مصرف مشتری، دستگاه تولید و آماده‌سازی می‌شود. این تنوع در حجم و ابعاد دستگاه باعث شده است تا هر نوع مصرف کننده‌ای جزء مخاطبان و مشتریان شرکت بهرشد قرار بگیرند و نظر تمامی آن‌ها متناسب با نیازشان تأمین گردد. کافی است تا اسم بهرشد را در سایت آپارات جستجو کنید تا گزارش‌های تصویری از تعدادی از اماکنی که خدمات فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی بهرشد بهره‌مند شده‌اند و از مزایای آن استفاده نموده‌اند، مشاهده کنید. در ادامه با بهرشد همراه باشید.

فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی ، برای حفظ سرمایه مفید است

در حال حاضر رسوب زدایی الکترومغناطیسی بهترین روش و مطمئن‌ترین روش برای از بین بردن رسوب موجود در مسیر جریان سیال است. در اصطلاح سیال به ماده‌ای گفته می‌شود که در حالت مایع و یا در حالتی بین مایع و جامد در مسیری جریان دارد. اگر ماده‌ای مایع باشد اما به سختی جاری شود ولی جریان پذیر باشد، نیز سیال است. این مواد را در اصطلاح، مواد با گران‌روی (ویسکوزیته) بالا می‌نامند. به جز این حالت ویژه، بقیه سیالات مایع هستند. آب معروف‌ترین سیال است و بیشتر مواقع نیز علت استفاده از دستگاه سختی‌گیر یا رسوب‌زدا، در مواجهه با آب است.

یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت در فروش رسوب گیر الکترومغناطیسی ، نوع سیال مورد استفاده است. از آن‌جایی که معمولاً در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی مایع مورد استفاده آب است، ما در این مقاله موارد تأثیر‌گذار در رسوب زدایی آب را بررسی می‌کنیم.

در خرید دستگاه سختی گیر الکترومغناطیسی آب، که همان‌طور که پیش از این توضیح دادیم در حقیقت همان دستگاه رسوب زدای الکترونیکی است، مواردی قابل اهمیت هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

موارد مهم در انتخاب دستگاه رسوب زدای مناسب:

1.بومی‌سازی شده باشد:

نکته بسیار مهم که معمولاً به آن چندان توجهی نمی‌شود، این است که دستگاه متناسب با سختی آب موجود تنظیم و بومی‌سازی شده باشد. بر فرض اگر یک دستگاه رسوب زدای اروپایی را خریداری کنیم، بدون در نظر گرفتن قیمت بسیار بالای ارز و مشکلات مربوط به تشخیص اصل بودن دستگاه، قطعاً به نتیجه دلخواه دست نخواهیم یافت. زیرا سختی آب موجود در کشورهای اروپایی با سختی آب‌ها در ایران بسیار متفاوت است. به عنوان نمونه، در استاندارد جهانی آب سخت، سختی بالای 60 آب سخت و سختی بالای 100 آب بسیار سخت محسوب می‌شود. این در حالی است که در کشور ما بهترین آب‌ها، به عنوان مثال آب سد کرج در استان البرز، سختی‌ای معادل 150 دارد. در برخی مناطق و چاه‌های عمیق، آب با سختی بالای 1000 نیز وجود دارد. پس با این حساب خرید دستگاه خارجی برای رسوب زدایی ، در حقیقت معادل اتلاف هزینه و به خطر انداختن منافع و سرمایه‌های موجود در کشور است. به این شکل ضمن از دست رفتن نقدینگی موجود در دست خریدار که سرمایه کشور محسوب می‌شود، بر اساس سوابق پیشین و تحقیقات میدانی‌ای که صورت گرفته است، اهداف مورد نظر دستگاه برای رسوب زدای الکترومغناطیسی احراز نشده و قطعاً نتیجه مطلوبی را به‌دست نمی‌آوریم.

2.قیمت مناسب داشته باشد:

بدون در نظر گرفتن عدم کارایی دستگاه‌های خارجی، قیمت دستگاه سختی گیر که تولید داخل باشد، بسیار مناسب‌تر از دستگاه‌های مشابه خارجی است. چرا که مواد اولیه خاصی نیاز ندارد. هر چند که ممکن است همان اندک هم در بازار دچار تغییر قیمت شود، اما این نوسان قیمت در برابر قیمت دستگاه خارجی، چندان زیاد و چشم‌گیر نخواهد بود. از آنجایی که شرکت مهندسی الکترونیک بهرشد یک مجموعه دانش‌بنیان و کاملاً علمی و آکادمیک است، سرمایه اصلی آن دانش مهندسی و تکنولوژی به‌کار رفته ساخت دستگاه است، لذا تولید آن جزء هزینه‌های ثانویه محسوب می‌شود. چون دستیابی به دانش ساخت این دستگاه سرمایه اصلی و مهم این مجموعه است. از این‌رو فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی بهرشد بسیار مقرون به صرفه است. این در حالی است که در بازار داخلی و در میان دیگر تولیدکنندگان دستگاه سختی گیر آب، تنها شرکتی که خود دارای دانش بنیادین اختراع و تولید این نوع از دستگاه است، شرکت مهندسی الکترونیک بهرشد بوده و در این زمینه از تکنولوژی بسیار ویژه و پیشرفته‌ای بهره می‌برد، که این خود نقطه قوت بسیار مهمی در انتخاب دستگاه رسوب زدایی مد نظر به‌حساب می‌آید.

دستگاه رسوب زدای الکترونیکی

3.اطمینان از کیفیت و اصالت دستگاه:

در صورتی که از تولید کننده داخلی معتبر خرید انجام دهیم، مطمئن شدن از اصالت و کیفیت دستگاه سختی گیر آب (همان رسوب زدای الکترومغناطیسی) کار سخت و پیچیده‌ای نیست. کافی است تا کلمه “بهرشد” را در گوگل جستجو کنید، به راحتی به تمام اطلاعات مربوط به شرکت مهندس الکترونیک بهرشد دسترسی خواهید یافت. تحقیق درباره تمام مدارک علمی و مجوزهای رسمی و همچنین رزومه و سابقه‌کار شرکت، کار بسیار ساده‌ای است. به‌علاوه مشاورین شرکت همواره در زمینه ارائه مشاوره تلفنی و حضوری در دسترس مستقیم شما هستند و پاسخ‌گوی مشکلات و موارد پیش‌آمده در مورد خرید و استفاده از دستگاه هستند. این خود پارامتر بسیار مهمی در تعیین قیمت دستگاه سختی گیر یا رسوب زدا است. از این جهت که با خرید دستگاه رسوب زدای خارجی، به دلیل کاستی‌های ارتباطی با شرکت‌های تولیدکننده خارجی، امکان کنترل اصالت دستگاه معمولاً وجود ندارد. این خود دست دلالان و واسطه‌ها را برای ارائه دستگاه بی‌کیفیت و یا کم‌کیفیت به‌جای دستگاه اصل باز می‌کند. هر چند که درباره کارایی دستگاه‌های خارجی در بخش‌های قبل توضیحاتی ارائه کردیم و بیان نمودیم که دستگاه‌های خارجی برای آب‌های موجود در کشورمان مناسب نیستند و در اصطلاح بومی‌سازی نشده‌اند. لذا امکان از بین بردن رسوب و یا کاهش سختی آب را ندارند و علی‌رغم پرداخت هزینه زیاد دستاورد مناسبی نخواهیم داشت. از طرفی دیگر دستگاه‌های مانند دستگاه رسوب زدای مغناطیسی نیز در بازار وجود دارند که مورد پیشنهاد بهرشد نیستند. چرا که این دستگاه‌ها با آهن‌ربا کار می‌کنند، لذا برای اینکه همواره کارکرد مناسبی داشته باشند، باید هر ساله شارژ شوند و آهن‌ربای آن‌ها تعویض گردد. لذا با گذشت زمان کیفیت و کارکرد اولیه را نخواهند داشت.

4.پشتیبانی مادام‌العمر:

نکته بسیار مهمی که معمولاً فروشندگان دستگاه‌های رسوب زدا و سختی گیر خارجی کمتر به آن اشاره می‌کنند، موضوع مهم پشتیبانی است. چون دستگاه‌های رسوب زدایی وارداتی به تعداد محدود و همگی با قیمت گزافی وارد می‌شوند، امکان ارائه ضمانت بلند مدت و خدمات پس از فروش کم‌هزینه به خریدار را ندارند. اما اگر از تولیدکننده معتبر و شناخته شده خرید نماییم، همواره می‌توانیم از خدمات آن بهره ببریم. در دسترس بودن شرکت تولیدکننده، نقطه قوت خرید از برندهای معتبر داخلی است.

5.کیفیت و طول عمر بالای دستگاه:

طول عمر سختی گیر الکترومغناطیسی بهرشد، جدا از شیوه نگهداری کاربر و مراقبت از دستگاه در برابر ضربه و شکستگی، بسیار بالا است. این دستگاه بسیار سبک و ساده است و نصب بسیار ساده‌ای دارد. اگر تمهیدات درستی در زمان نصب در نظر گرفته شود، می‌توان تضمین داد که ت مدت زمان زیادی به درستی کار خواهد کرد.

چرا از رسوب زدای مغناطیسی نباید استفاده کنیم؟

درباره دستگاه رسوب زدای مغناطیسی لازم است این توضیح را ارائه نماییم، این دستگاه عملکرد مناسبی نخواهد داشت، به دو دلیل:

  1. چون در این دستگاه از آهن‌ربا استفاده می‌شود و قطبیت آهن‌ربا یک مدار مشخص است، برای رسوب زدایی از آب‌های سنگین مناسب نیست.
  2. آهن‌ربا به مرور زمان ضعیف می‌شود و ما دقیقاً نمی‌توانیم زمان مناسب برای تعویض آهن‌رباهای دستگاه را تخمین بزنیم. فقط می‌توانیم سالیانه اقدام به تعویض آهن‌ربا نماییم.

این 2 مورد خود هم مستلزم صرف هزینه مضاعف سالیانه و ا بین رفتن زمان است. زیرا اگر این دستگاه در یک مجتمع مسکونی یا اداری یا خدماتی – تجاری نصب شود، به تعداد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و شارژ سالیانه آن‌ها خود یک فرآیند پیچیده و زمان‌بر است.

قیمت سختی گیر آب ، نکته‌ای تعیین کننده برای خرید

قبل از هر چیزی لازم است نکته بسیار مهمی را بیان کنیم، آن هم اینکه دستگاه سختی گیر آب در حقیقت وظیفه جلوگیری از تشکیل رسوب را انجام می‌دهد. دستگاه های رسوب زدا 2 وظیفه مهم و اصلی دارند:

  1. از بین بردن رسوب‌های موجود
  2. جلوگیری از تشکیل رسوب جدید

مورد اول به واسطه تأثیر بر فاصله مولکولی بین مولکول‌های آب انجام می‌شود که منجر به حل کردن رسوب‌های موجود در مسیر جریان آب می‌شود. البته نکته قابل توجه این است که دستگاه باید به درستی نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد. محل نصب سختی گیر الکترومغناطیسی در روند کارکرد صحیح دستگاه بسیار مؤثر است. مورد دوم نیز به واسطه تأثیر بر سختی آب و جلوگیری از تبدیل املاح و مواد معدنی موجود در آب به رسوب صورت می‌گیرد. از این رو دستگاه سختی گیر آب همان دستگاه رسوب زدا است و فعالیت رسوب زدایی دارد.

در ادامه به توضیح و تشریح بیشتر خواهیم پرداخت. اما موضوع مهم در تعیین قیمت فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی یا همان سختی گیر، قیمت تمام شده تولید و هزینه برند، که بیان‌گر کیفیت محصول ارائه شده و میزان ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصول است و هزینه‌های جانبی ارائه محصول تا رسیدن به بازار را دربر می‌گیرد. علاوه بر این موارد، حاشیه سودمنطقی برای داشتن توجیه اقتصادی برای ادامه فعالیت تولید و ارائه نیز در این روند بسیار مؤثر است. همین نکات ساده، در عمل نقش مهمی در بالارفتن قیمت تمام شده و قیمت فروش ایفا می‌کنند. در ادامه به توضیح مختصری پیرامون هر یک از این موارد پرداخته‌ایم.

ردیف عوامل مؤثر توضیح
1 قیمت تمام شده تولید هزینه‌های مربوط به خرید مواد اولیه، راه‌اندازی خط تولید و …
2 اهمیت برند بیان‌گر کیفیت ارائه شده و خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصول
3 هزینه‌های جانبی هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، مجوزهای لازم، نگداری خط تولید و …
4 سود منطقی فروش حاشیه سود منطقی برای داشتن توجیه اقتصادی ادامه تولید

جدول بررسی عوامل مؤثر در قیمت محصول

  • قیمت تمام شده محصول: قیمت تمام شده محصول تأثیر بسیار زیادی در قیمت سختی گیر آب دارد. هر چقدر قیمت تمام شده بیشتر باشد، قیمت اعلامی نیز بیشتر خواهد بود. این نکته در انتخاب اینکه دستگاه در داخل کشور تولید شود یا نسبت به وارد کردن دستگاه اقدام نماییم بسیار مؤثر است. زیرا واردات و حمل و نقل دستگاه به داخل کشور مستلزم هزینه‌های سرسام آوری است. هزینه‌هایی مانند خرید دستگاه بر اساس قیمت ارز بین‌المللی، پرداخت هزینه حمل و نقل شرکت خارجی تا کمرگ مرزی کشور آن هم به ارز بین‌المللی، پرداخت هزینه‌های گمرکی و ترخیص کالا، هزینه حمل از مرز گمرکی تا محل دپوی شرکت وارد کننده. همه این‌ها جزئی از قیمت تمام شده واردات محصول مورد نظر است.اما اگر دستگاه رسوب زدا را در داخل کشور تولید کنیم، هزینه‌های تولید، شامل خرید مواد اولیه، راه‌اندازی خط تولید و دستگاه‌های مرتبط با نوع دستگاه تولیدی، به کارگیری نیروی متخصص، هزینه‌هایی مانند بسته‌بندی و … تا آماده‌سازی جهت ارائه به مشتری همگی ممکن است بیشتر از هزینه واردات دستگاه باشد، اما در دراز مدت و استمرار در تولید، قطعاً هزینه کمتری را به خریدار تحمیل خواهد کرد. سود تولید کننده در این شرایط در استمرار و ماندگاری است اما وارد کننده ممکن است با بد شدن شرایط ارزی و بین‌المللی امکان ادامه واردات و یا پشتیبانی از محصولات فروخته شده را نداشته باشد.فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی
  • اهمیت برند: اینکه برند ارائه شده چه سابقه‌ای در بازار دارد بسیار مهم است. اینکه پشتوانه آن چیست؟ آیا صرفاً سرمایه است؟ آیا پشتوانه علمی و آکادمیک دارد یا خیر؟ سابقه آن چیست و تاکنون چطور عمل کرده است؟ همه این ها عواملی است که پشتوانه یک برند در بازار قرار می‌گیرد. اینکه یک برند خارجی در ایران دستگاه مدنظر را ارائه کند ضمانت کارکرد صحیح دستگاه و یا ارائه خدمات مناسب نیست. این به این دلیل است که فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی علاوه بر اینکه نیاز به تخصص و معرفی صحیح دارد، یک عامل مهم و غیرقابل انکار دارد و آن هم خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصول است. بسیاری از دستگاه‌های خارجی بوده‌اند که به دلیل تحریم‌ها امکان تأمین قطعات اصلی را نداشته‌اند و عملاً دستگاه بلا استفاده باقی‌مانده است. از این رو انتخاب یک برند داخلی که امکانات، زیرساخت‌ها و پشتوانه‌های اساسی برای ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی را داشته باشد بسیار مهم است. از طرفی اطمینان از اصالت کالا در موارد استفاده از برندهای داخلی بیشتر خواهد بود تا برندهای خارجی.
  • هزینه‌های جانبی: هزینه‌های جانبی روند تولید ممکن است کمی بیشتر از آنچه که به نظر می‌رسد باشد، ولی در دراز مدت و با سرشکن شدن آن ها بر تعداد تولید بالا، خواهیم دید که هزینه چندان زیادی را به قیمت محصول تحمیل نخواهد کرد.
  • سود منطقی فروش: این موضوع، بسیار وابسته به شرایط اقتصادی شرکت تولید کننده است. اگر دستگاه وارداتی باشد، با تغییر قیمت ارز و یا در صورت وضع قوانین جدید گمرکی قطعاً سود مد نظر فروشنده تغییر خواهد کرد و قیمت بالا خواهد رفت. اما در تولید داخلی در صورت بالا رفتن مواد اولیه تغییر قیمت در محصول رخ خواهد داد.

فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی بهرشد

دستگاه الکترومغناطیسی بهرشد، در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی از مزایای بیشتری برخوردار است. این دستگاه متناسب با سختی آب‌های موجود در کشور بومی‌سازی شده و در انجام رسوب زدایی کارکرد بسیار بهتری نسبت به برندهای وارداتی دارد. از آنجایی که این دستگاه توسط شرکت بهرشد تولید شده و تماماً از تکنولوژی داخلی بهره برده است قیمت مناسب‌تری نسبت به دستگاه‌های خارجی در مقایسه با قیمت فروش رسوب گیر الکترومغناطیسی داخلی دارد و این خود نقطه قوت این دستگاه در مقابل استفاده از برندهای خارجی است.

از طرفی در مقایسه با دستگاه‌های مشابه تولید داخل، به جهت بهره‌مندی از امواج الکترومغناطیسی، که تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به دستگاه‌های رسوب زدای مغناطیسی و یا رزینی دارد، کارایی بسیار بیشتر و بهتری داشته و به واسطه دانش بنیان بودن این شرکت، از پشتوانه علمی و نخصصی بیشتری نسبت به دیگر تولید کنندگان داخلی برخوردار است. از طرفی تمام تولیدات شرکت مهندسی الکترونیک بهرشد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند.

نکته‌ای که پیرو همین موضوع مجدد باید به آن اشاره کرد، روش صحیح نصب و همچنین صحیح بودن محل نصب سختی گیر الکترومغناطیسی بهرشد است. چرا که همه این موارد وابسته به کارکرد صحیح دستگاه است. رضایت مشتری وابسته به عملکرد صحیح دستگاه است و این عملکرد به طور مستقیم وابسته به نصب صحیح دستگاه است.

همه این‌ها عوامل مهمی هستند که در فروش دستگاه رسوب زدای الکترومغناطیسی بهرشد مؤثر بوده و باعث شده تا روند بهتری نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود در بازار داشته باشد.

در آخر از شما مخاطبین گرامی خواهش می‌کنیم تا تجربیات خود از خرید از شرکت بهرشد و استفاده از دستگاه رسوب زدای الکترونیکی بهرشد با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *